Copyright © RVAE.EE     Firmast             Sõiduautod           Veoautod     Tuurbo tuunimine    Energeetika     Laevad   ЕСО-Т professionaalidele         Kasulik Fotogalerii     Videogalerii         Sisukaart       Kontakt      Autoremondi hinnad         Raudteetransport Turbiini tuuning teostatakse turbineeritud (turbiiniga varustatud) moorotsõidukitele. Põhiliselt soovitatakse turbodiislitele. Turbiini tuunig teostatakse eesmärgiga: suurendada mootorsõiduki võimsust; vähendada küttekulu; vähendada kahjulike heitgaaside kogust. Miks see toimub? Võimsuse suurenemine peale tuunimist, toimub mootori KTK suurenemise, ning kütuse põlemise parandamise arvelt . Kütuse täieliku põlemise, ning mootori KTK  suurenemise tulemusena, väheneb küttekulu. Kütuse täieliku põlemise suurenemise, ning küttekulu vähenemise tulemusel, väheneb kahjulike heitgaaside kogus. Mille jaoks on vaja suurendada sõiduki võimsus? Vanade sõidukite puhul: Ekspluatatsiooni käigus väheneb tehnilises passis näidatud sõiduki võimsus. Tihtipeale amatöörautojuht seda ei märka, kuna võimsuse vähenemine toimub järk järgult, nt. paar hobujõudu kvartalis. Seepärast taipavad alles siis, kui auto „ei tõmba“. Tuunimise (turbiini forseerimine) tulemusena võib saavutada mitte ainult tehase poolseid sõiduki parameetreid, vaid ka neid suurendada. Uute ning vähe kasutatud sõidukite puhul:       Tuunimise (turbiini forseerimine) tulemusena võib saavutada märksa suurema         võimsuse, kui tehas lubab. Näide:              Tehas toodab VW Transporter 2,5: 65 kW 75 kW 86 kW 111 kW Kogu „raud“ on ühesugune. Üks ja see sama mootor. Erinevad on juhtelektroonika ja küttesüsteem. Selle tulemusena – erineb tehase poolt Väikelaen toodetud sõidukite võimsus. Turbiini tuunimine (forseerimine) vastavalt ECO-T tehnoloogiale võimaldab oluliselt suurendada võimsust, keskmiselt 15-20 % võrra. Faktiliselt võimaldab „hobustel“ (hodujõud – võimsuse ühik) ületada tootjatehase poolt seatud barjääri. Miks seatakse tehase poolt „barjäär“ ? Iga „hobune“ maksab raha. Ning mida suurema võimsusega on sõiduk, seda kallim ta on.           Võimsuse suurenemine peale tuunimist, toimub mootori KTK suurenemise, ning kütuse põlemiseparandamise arvelt .       Kütuse täieliku põlemise, ning mootori KTK  suurenemise tulemusena, väheneb küttekulu.       Kütuse täieliku põlemise suurenemise, ning küttekulu vähenemise tulemusel, väheneb kahjulikeheitgaaside kogus.