Firmast              Sõiduautod            Veoautod     Turbo tuunimine     Energetiika      Laevad    ЕСО-Т professionalidele          Kasulik  Fotogalerii      Videogalerii         Sisukaart        Kontakt           Üldist    Klassifikatsioon     Kuidas toimib        Meetodid        Õkonoomia        Tulemused    Autoremondi hinnad         Raudteetransport online kataloog
Näide 1 Milline auto teeninduse varianti eelistada näiteks 98.a. Nissan Patroli õlide vahetamisel: traditsiooniline või ECO-T tehnoloogia järgi ? Mootori, tagasilla, esisilla ja käigukasti õlide vahetamise arve väljavõte. Traditsioonilise õlivahetuse viisi hinna arvutamine: Lisanditeta õli hind moodustab koos käibemaksuga                                  Filtrite hind                                                                                                           Töö maksumus õli ja filtrite vahetamisel                                                        Kokku (sisaldab käibemaksu)                                                                          Õlilisandite maksumus moodustab 3443,50 krooni. Kasu seisneb järgmises:      teeninduskulude vähenemine: õli ja õlivahetusel teostatud töö hind. Vastavalt tehase nõuetele tuleb antud sõidukil vahetada õli iga 5000 km läbimisel või 6 kuu tagant. Peale õli vahetamist ECO-T tehnoloogia järgi ei olnud õli vahetamine vajalik 2 aasta kestel.      kütusekulu vähenemine. Näide 2 Õli vahetamine sõidukil VW Caddi 1,6 Arve väljavõte Traditsioonilise õlivahetuse viisi hinna arvutamine: Lisanditeta õli hind moodustab koos käibemaksuga                                  Filtrite hind                                                                                                            Töö maksumus õli ja filtrite vahetamisel                                                        Kokku (sisaldab käibemaksu)                                                                         Õlilisandite maksumus moodustab 1675,80 krooni. Kasu õli vahetamisel ECO-T tehnoloogia järgi: Teeninduskulude vähenemine: õli ja õlivahetusel teostatud töö hind. Vastavalt tehase nõuetele tuleb antud sõidukil vahetada mootorõli iga 15000 km läbimisel. Õli vahetamine käigukastis iga 30000 km läbimisel. Vaadeldav sõiduk on töökorras ning seda kasutatakse aktiivselt.Aasta vältel läbib minimaalselt 73000 km või ligi 200 km päevas. Aasta jooksul kulus õlide vahetamiseks: mootor 667,92 krooni* x 4,8 korda = 3206,00 kroon; käigukast 721,5 krooni x 2,4 = 1731,61 krooni KOKKU: 4937,62 krooni * ilma läbipesuta Praktikas on kontrollitud, et kvaliteetne sünteetiline õli BP koos ECO-T lisanditega ei nõua ka märkimisväärse läbisõidu puhul aasta jooksul vahetamist. Lisaks soovitame vahetada filtreid. Mis suurendab maksumust aasta jooksul 260 rooni võrra. Kasu aasta jooksul moodustab 1564,52 krooni. Kui võtta arvesse,et firmas on 4 sõidukit, siis moodustab aasta kasum 6258,06 krooni; Kütusekulu vähenemine. Seejuures kütusekulu vähenes 0,7 l, mis moodustab aastas ühe sõiduki kohta 684 l või ligi 11000 krooni. Mootori ressursi suurenemine. Peale mootorõlile lisandite lisamist, s.o. peale töötlemist ECO-T tehnoloogia järgi, 36546 km läbimisel võeti maha plokikaas. Fotol on näha, et hülside pind on peegeljas. Praktiliselt tähendab mootori ressursi suurendamine, et mootori kapitaalremont on vähetõenäoline. Nii et raha jääb „taskusse“, mitte ei anta autoteeninduse töötajatele ja varuosade müüjatele Võimsuse ja väljalase mõõtmise test (video)                      Väljalase paraneb lisandite toimimise tulemusena. Ning jääb mootori ressursi suurenemise tagajärjel stabiilseks. Näide 3 Näited ökonoomse remondi ECO-T tehnoloogia järgi spetsiaalse ECO-T määrde kasutamisel: - generaatori remont ECO-T tehnoloogia järgi siin - Järeldus: Õli vahetamine ECO-T tehnoloogia järgi on majanduslikult kasulikum. detailselt võib vaadata siin 3082,39   289,99   600,00 3972,38 1008,90      68,40    360,00 1438,30