Copyright © RVAE.EE      Firmast              Sõiduautod            Veoautod     Turbo tuunimine     Energetiika      Laevad    ЕСО-Т professionalidele          Kasulik  Fotogalerii      Videogalerii         Sisukaart        Kontakt           Üldist    Klassifikatsioon     Kuidas toimib        Meetodid        Õkonoomia        Tulemused    Autoremondi hinnad         Raudteetransport Autodiagnostika Ei ole kahte sarnast autot. Igaühele on vaja individuaalset tähelepanu. Võiks olla ainult üldised soovitused: õli ja filtrid vahetada õigeajal ja õiget sorti, hoida õige surve autokummides, kasutada ökonoomseid autokumme, ei  sõida soojendamata mootoriga, kasutada mootorit normaalse režiimiga ilma üle koormamata.   Auto rikked milliseid  suurendavad kütuse kulusid:    õhu ja kütuse filtrite ummistumine ;   mootori rikked ( mitte töötav silinder, pikaks venitatud gaasijaotuse rihm, valesti välja reguleeritud süüde või kütuse sisepritse );   kütuse sisepritsimise süsteemi rikked;   transmissiooni ja vedrustuse rikked;   piduri süsteemi rikked;   madal või ebavõrdne rõhk kummides;   muud. Puhtaks pesemine  Ekspluatatsiooni ajal mootori sisse kogunevad põletamise protsessi , õli oksüdeerimise ja teised jäägid.  Mootori taastamiseks on vaja teha komplektne puhastamine, mida teostatakse õli ja kütuse sisse  suure leelisooli koefitsientiga pesuvahendite lisamisega. Mootori ja agregaatide puhastamise aeg sõltub läbisõidust, ekspluatatsiooni tingimustest ja reostuse astetest. Auto läbisõit pesuvahendiga on 3000 kuni 10000 km. Ainete sisse panemine sooritatakse ühekordselt, või 2-3-4 etapi järgi. See sõltub millist tulemust soovitakse, olenevalt mootori  reaalseisust, läbi sõidust ja nii edasi..     Õli vahetus ja ökonoomse seadme paigaldamine Peale mootori puhastamist  tehakse õli vahetust. Õli sisse pannakse juurde ainet, milline taastab osade geomeetria ja soodustab mitu korda väiksemat hõõrumist. Kasutakse alati õli sorti, millist soovitab tehas- auto väljalaskja. Juurde pandavat ainet valitakse individuaalselt, kasutades tehase soovitust, läbi sõidu suurust, soovitavat tüüningu tulemust ja palju muid parameetreid. Ainete sisse panemine sooritatakse ühekordselt, või 2-3-4 etapi järgi. See sõltub millist tulemust soovitakse, olenevalt mootori  reaalseisust, läbi sõidust ja nii edasi..    Õli filtrite, küünalde ja muude osade vahetused, remondi tööd   Õli filtreid vahetatakse ettenähtud korras.  Seadmete ja sõlmede remontitööd, millised mõjuvad kütuse kulusid. Turbiini forsseerimine Turbiini forsseerimine tehakse automootorile turbokompressoriga.. Tulemuseks saame väiksema gaasi väljalaske, kütuse kulu väheneb, võimsus läheb suuremaks. Töö võtab aega 5-8 tööpäeva. Chip-tuuning Chip-tüüning: kiire  tulemus võimsuse suurendamine, kütuse kulu vähendamine, lisaks  pardaarvuti ümberreguleerimine - annab autole uued tehnilised parameetreid.