Copyright © RVAE.EE      Firmast              Sõiduautod            Veoautod     Turbo tuunimine     Energetiika      Laevad    ЕСО-Т professionalidele          Kasulik  Fotogalerii      Videogalerii         Sisukaart        Kontakt           Üldist    Klassifikatsioon     Kuidas toimib        Meetodid        Õkonoomia        Tulemused    Autoremondi hinnad         Raudteetransport Mistahes sõiduki eluiga algab tehasest väljumisel. Peale seda hakkab ta vananema. Antud protsess süveneb siis, kui sõiduk on „asunud teele“, „keeras üles autoomaniku“. S.o astus täikasvanute maailma. Edaspidine „saatus“ kujuneb erinevalt. Vastavalt sellele, kuidas sõidukit hooldati, kuivõrd õigeaegselt ning asjatundlikult teostati tehnililist hooldust ja remonti, milliseid varuosi, õli j.m. kasutati. Missugustes tingimustes ja millises seisukorras teedel sõidukit kasutati. Kas enne sõidu alustamist tehti mootorile eelsoojendust, ning kuivõrd oskuslikult Sinulaen teostati sõiduki juhtimist, milline on autojuhi sõidustiil. On olemas üks reegel: kuidas te sõidukit ka ei kasuta, autoteenindusega saate ikka tuttavaks. Varem või hiljem tuleb sinna sõita. Erinevus seisneb selles: - MILLAL olete sunnitud autoteenindusse pöörduma? - KUI PALJU läheb maksma remont? Peab nõustuma, et parem on autoteenundusse pöörduda võimalikult harva. Ning jätta sinna võimalikult vähe raha. Nagu on öeldud ühes laulus „ parem on olla rikkas ja terve, kui vaene ja haige“. Näiteks, parem on tulla remonti 80000* km pärast, aga veel parem 120000*km pärast ja omal jõul. Aga mitte 40000* km pärast, ja tasudes autoteenindule analoogne summa. Ning hoopiski halb on see, kui sõiduk „veetakse“ autoteenindusse. Selleks, et sõiduk peaks kaua ja kindlalt vastu, saaks võimsamaks ja ökonoomseks eksisteerib ECO-T tehnoloogia. Olenevalt eesmärkidest on ECO-T tehnoloogia jaotatud: 1. TH – (tehniline hooldus). 2. PH – (profülaktiline hooldus). ECO-T = hooldus + ennetamine                                                                                              Üksikasjalikult ECO-T kohta>>> TH – tehniline hooldus Igale sõidukile teatud ajavahemiku möödudes või teatud läbisõidu järel teostatakse regulaarne TH: •  õlivahetus mootoris; •  õlivahetus käigukastis; •  õlivahetus sildades; •  õli- või määrdevahetus rummudes; •  filtrite vahetus; •  süüteküünalde vahetus. ECO-T tehnoloogia järgi tehnilise hoolduse tulemuseks on see, et järgmine plaaniline hooldus on nõutav tavapärasest 2-4 tähtaega hiljem. Näiteks, 20000*km järel  regulaarse õlivahetuse asemel on õlivahetus nõutav 40000*km järel, aga võimalik, et ka 80000*km järel. Kõik sõltub sõiduki individuaalsusest. Õlikvaliteedi test. Üksikasjalikult sellest, kuidas teostatakse TH vastavalt ECO-T tehnoloogia järgi PH – profülaktiline hooldus Profülaktiline hooldus on ettenähtud:    uute, ning vähekasutatud sõidukite tarbeks eesmärgiga: 1. Kaitsta põhiagregaate kulumise eest: mootorit, käigukasti, sildu, rummusid, laagreid pikkadeks aastateks; 2. vähendada kulusid kütusele ning tehnilisele hooldusele. Mootori kapitaalremont on väljapääsmatu, kui mootor on kaotanud ligi 10 % metallist: kulunud metall sattub õlisse, ning seejärel lastakse koos kasutatud õliga välja.    kasutatud sõidukite tarbeks eesmärgiga: 1. Kaitsta põhiagregaate kulumise eest: mootorit, käigukasti, sildu, rummusid, laagreid pikkadeks aastateks; 2. vähendada kulusid kütusele ning tehnilisele hooldusele; 3. taastada, ning suurendada mootori võimsus, 4. parandada sõiduki ökoloogilisi andmeid (kahjulike heitmete koguse vähenemine).    sportautode või võidusõidus osalevate sõidukite tarbeks: 1. Kaitsta põhiagregaate kulumise eest: mootorit, käigukasti, sildu, rummusid enne tuunimist (ja chip tuuning) eesmärgiga suurendada märkimisväärselt võimsust; 2. sõiduki võimsuse suurendamine. Andmed on ligikaudsed ning neid ei saa arvestada kindla soovitusena. Erinevatele sõidukitele on TH regulaarsus erinev, ning see on kindlaks määratud tootjatehase poolt. siin.